Een week in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Whakapapa Village, Nieuw Zeeland van Els Bogers - WaarBenJij.nu Een week in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Whakapapa Village, Nieuw Zeeland van Els Bogers - WaarBenJij.nu

Een week in Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Els

07 Oktober 2018 | Nieuw Zeeland, Whakapapa Village

En dan zijn we al bijna een week aan de andere kant van de wereld. Vreemd, omdat ik al zoveel moois gezien heb dat het bijna niet in een week zou kunnen passen.
Prachtige wandelingen, vreselijk veel afwisselende plantensoorten, heuvels, bergen, supermarkt, watervallen, vulkanen met sneeuw, pruttelende modderpoelen, stomende vulkanische meertjes, ....
Nog een paar dagen op het Noordereiland en dan varen we naar het Zuidereiland. Dat schijnt mooier te zijn, maar dat kan ik me nu nog niet voorstellen.

• 08 Oktober 2018 - 04:40

Margo:

Wow, ziet er echt prachtig uit!

• 08 Oktober 2018 - 10:45

Dicky:

Ongelofelijk Els, wat een prachtige beelden. Jammer, dat we al een poster hebben gekocht!
    Echt genieten zo te zien. Leuk om je zo te volgen.

• 08 Oktober 2018 - 18:52

Liesbeth:

Wat een plaatjes!
    Sprookjesachtig mooi, je snapt dat er hier aan de andere kant van de wereld wat jaloerse mensen zitten

• 11 Oktober 2018 - 06:38

Jennie:

Hoi Els en Mariska, zijn jullie inmiddels op het Zuidereiland aangekomen?

• 11 Oktober 2018 - 16:14

Piet:

hallo zijn al overgeroeid naar het zuiden